.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدید استاندار از سازمان مدیریت و برنامه ریزی
استاندار مازندران با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی (معاونت برنامه ریزی استانداری ) استان و در جمع کارکنان و مسئولان این سازمان اهداف و نتایج ادغام سازمان مدیریت در استانداری را تبیین و تشریح نمودند...
بازدید استاندار از سازمان مدیریت و برنامه ریزی

ابوطالب شفقت استاندار مازندران در جمع کارکنان و مسئولان سازمان مدیریت و برنامه ریزی (معاونت برنامه ریزی استانداری ) استان مازندران با بیان این مطلب که تعامل بسیار خوبی بین خودمان و کارشناسان و محققین ایجاد نموده ایم گفت: ایمان داریم که تلاش و ابتکار کارشناسان وخبرگان است که نتایج مثبت و مؤثری برای استان به ارمغان آورده است و خواهد آورد.

شفقت اظهار داشت: در ابتدای مسئولیتمان با بررسی  که به عمل آورده ایم کار کارشناسی شما در سازمان مدیریت و برنامه ریزی را مناسب و خوب دیدیم ولی نحوه نظام بودجه ریزی که در کشور وجود دارد طوری هست که ما مجبور می شویم از برداشت کاسه ای از یک مخزن تعریف شده و مشخص ، که  قدرت انعطاف پذیری در آن ظرف مشاهده نمی شد. وی با بیان این مطلب که با تلاش مستمر استانداری و کارشناسان امروز با افتخار اعلام می کنیم که استان مازندران ، چشم اندار دارد ، تصریح کرد:از نظرات علما ، دانشگاهیان ، کشاورزان ، روستاییان ، نخبگان و شخصیتهای مازندرانی در خصوص چشم انداز استان استقبال می کنیم.

شفقت بخشی از تصمیمات مهم استان را در جهت توسعه و پیشرفت نتیجه بهره مندی از نظرات و خواست های مردم شریف دانست و گفت: به عنوان مثال مسیر تحول در مراکز ترویج خدمات کشاورزی در بازدید از روستاهای بلده و استماع نقطه نظرات کشاورزان ترسیم شد.
استاندار گفت: جهت گیری های استان برای یک دوره 2 ، 3 ساله تثبیت شده است و همین را اگرسرعت ببخشیم و عملیاتی کنیم ، نتایج این جهت گیری مثبت و مؤثرخواهد بود.

شفقت در ادامه افزود: یکی از آفت هایی که مدیران تحول را تهدید می کند شعار دادن بدون عمل است و یکی از آفتهایی که نظام توسعه ای هر سازمان را تهدید می کند ثبات در نظریه عملیاتی است. وی در همین خصوص تصریح کرد: همواره در جریان تحول و تغییر کسانی که از ماهیت آن تحول آگاهی ندارند در برابر آن مخالفت و مقاومت می کنند.
استاندار خواست تا در مسیر تحول مدیریتی واداری ، تجربه های خوب مدیریتی تدوین و تحلیل شود.
شفقت تأکید کرد: همه  دنیا در حال حرکت و پیشرفت است، ما نیز در کشور به دنبال یک استراتژی بزرگ هستیم  و قرار نیست همواره یک روال سنتی را دنبال کنیم.

استاندار بیان کرد: زمینه های کارشناسی و پیش بینی دولت های قبلی در خصوص ادغام سازمان مدیریت دراستانداری وجود داشته است.
وی تصریح کرد: هدف ما تحقق اهداف چشم انداز توسعه است و آن نقطه ای است که ثابت نیست ومتحرک است و در این مسیر نیاز به تحول و خلاقیت وجود دارد. استاندار تأکید کرد: می خواهیم در فضای پیچیده مدیریت اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و ... یک نظام حرکتی داشته باشیم که رو به جلو باشیم و همواره در حال بررسی عملکرد رقیبان باشیم و باید یک سیستم دینامیکی و پر سرعت به سوی ان نقطه در حال حرکت گام برداریم.
شفقت در ادامه این جلسه گفت: خواسته یا ناخواسته سازمان مدیریت و برنامه ریزی درگیر یک بوروکراسی شده است که نیاز به تحول در ان را ضرورت می بخشد. وی اجرایی شدن اصل 44 قانون اساسی و کوچک شدن دولت را از اهداف جدی دولت نهم توصیف نمود و گفت: باید یک بدنه علمی و اکادمیک ، نخبه و خبره و در عین حال سبک در کنار دولت و رئیس جمهور باشد تا موتور تحرک شود و سرنخ تحول را بدست گیرد که سازمان مدیریت می تواند این نقش مهم را ایفا کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.